LG-მ ლოგო განაახლა

კომპანია LG-მ გამოუშვა ბრენდის განახლება და წარადგინა ახალი ლოგო, რომელიც უფრო ბრტყელი და ნათელია.

კომპანიამ მთავარ ფერად ღია წითელი ელფერი აირჩია, რაც, ბრენდის მარკეტოლოგების თქმით, უფრო დინამიურ და ახალგაზრდულ იერს ანიჭებს.

კომპანიის სტრატეგია მიზნად ისახავს ბრენდის ღირებულებების გადმოცემას, რომელიც აერთიანებს ინოვაციის სურვილს და უნიკალურ იდენტობას.

LG იმედოვნებს, რომ ახალი ლოგო რეზონანსი ექნება მომხმარებლებში სხვადასხვა ქვეყანაში და ყველა კონტინენტზე.

შემთხვევითი სიახლე

ზუგდიდის საჯარო სკოლის მოსწავლეებს კლიმატის ცვლილებისა და ჰაერის დაბინძურების პრობლემების გადაჭრის შესახებ ტრენინგები ჩაუტარდათ

გაეროს ბავშვთა ფონდის (UNICEF) მხარდაჭერით, სემეკთან არსებულ ენერგეტიკის სასწავლო ცენტრში მიმდინარე პროექტის ფარგლებში, ქ. ზუგდიდის …