LG-მ ლოგო განაახლა

კომპანია LG-მ გამოუშვა ბრენდის განახლება და წარადგინა ახალი ლოგო, რომელიც უფრო ბრტყელი და ნათელია.

კომპანიამ მთავარ ფერად ღია წითელი ელფერი აირჩია, რაც, ბრენდის მარკეტოლოგების თქმით, უფრო დინამიურ და ახალგაზრდულ იერს ანიჭებს.

კომპანიის სტრატეგია მიზნად ისახავს ბრენდის ღირებულებების გადმოცემას, რომელიც აერთიანებს ინოვაციის სურვილს და უნიკალურ იდენტობას.

LG იმედოვნებს, რომ ახალი ლოგო რეზონანსი ექნება მომხმარებლებში სხვადასხვა ქვეყანაში და ყველა კონტინენტზე.

შემთხვევითი სიახლე

დავით ნარმანია: „ენერგეტიკის სექტორის მდგრადობა არის ჩვენი ქვეყნისთვის უმნიშვნელოვანესი საკითხი“

საქართველოს ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების მარეგულირებელი ეროვნული კომისიის თავმჯდომარე, დავით ნარმანია ენერგეტიკის სექტორში არსებული ძირითადი ტენდენციების …