LG-მ ლოგო განაახლა

კომპანია LG-მ გამოუშვა ბრენდის განახლება და წარადგინა ახალი ლოგო, რომელიც უფრო ბრტყელი და ნათელია.

კომპანიამ მთავარ ფერად ღია წითელი ელფერი აირჩია, რაც, ბრენდის მარკეტოლოგების თქმით, უფრო დინამიურ და ახალგაზრდულ იერს ანიჭებს.

კომპანიის სტრატეგია მიზნად ისახავს ბრენდის ღირებულებების გადმოცემას, რომელიც აერთიანებს ინოვაციის სურვილს და უნიკალურ იდენტობას.

LG იმედოვნებს, რომ ახალი ლოგო რეზონანსი ექნება მომხმარებლებში სხვადასხვა ქვეყანაში და ყველა კონტინენტზე.

შემთხვევითი სიახლე

კონკურენციის სააგენტომ, მომხმარებლის უფლებების დაცვის მიმართულებით, კომპანია “მოდუსს“ დარღვევის ფაქტი დაუდგინა

საქართველოს კონკურენციის ეროვნულმა სააგენტომ, სამშენებლო და სარემონტო მასალებით ვაჭრობის სექტორში, „მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ“ საქართველოს …