Lufthansa Group-ის მგზავრებს კონსულტაციის მიღება Facebook-ის ChatBot-ის მეშვეობით შეეძლებათ

თბილისი (BPI) – 15Lufthansa Group-მა ახალი სერვისი გაუშვა. ამიერიდან ავიაკომპანიების Lufthansa-ს, Swiss-ისა და Austrian Airlines-ის მგზავრებს Facebook-ის ChatBot-ისმეშვეობით შეუძლიათ კომპანიას ნებისმიერი კითხვა დაუსვან.

იმისათვის, რომ მგზავრმა ავიაკომპანიას კითხვა დაუსვას, მას სმარტფონშიFacebook Messenger-ი უნდა ქონდეს ჩამოტვირთული, ამის შემდეგ კი უნდა ჩაწერონ შესაბამისი მისამართი lh.com/bot, swiss.com/bot ან austrian.com/bot. სასაუბრო ფანჯრის გახსნის შემდეგ  მგზავრებს ავიაკომპანიებთან შეუძლიათ ინგლისურ ენაზე მიმოწერა და სასურველ კითხვებზე პასუხების მიღება.

შემთხვევითი სიახლე

ირაკლი ლექვინაძე დონორ და საერთაშორისო ორგანიზაციების წარმომადგენლებს შეხვედრა

საქართველოს კონკურენციის ეროვნული სააგენტოს თავმჯდომარე, ირაკლი ლექვინაძე დონორ და საერთაშორისო ორგანიზაციების წარმომადგენლებს შეხვედრა. ღონისძიების ფარგლებში …