თბილისი (BPI) – ბიზნეს-სტარტაპი, რომელიც მომხმარებელს საშუალებას აძლევს მცირე მარნებიდან მაღალი ხარისხის ღვინო მათთვის სასურველი ეტიკეტით შეიძინონ. მეტიც, ვაინქანთრი.ჯის საშუალებით ნებისმიერ მსურველს საშუალება აქვს ონლაინ, თავად შექმნას ეტიკეტი სასურველი ღვინისთვის. მარნისა და პროდუქტის შესახებ ინფორმაციას კი მომხმარებელი კონკრეტიკეტის საშუალებით ეცნობა.
ვაინქანთრი ჯი სულ რამდენიმე თვეა რაც ბაზარზეა და იდეის ავტორები უკვე ფრანჩიზას სისტემის აწყობაზეც ფიქრობენ. ასევე, გეგმაშია რესტორნებისა და სასტუმროების სექტორთან თანამშრომლობაც- აქაც განსხვავებული იდეებით.
დეტალებზე ბიზნესპარტნიორში ვაინქანთრი.ჯის დამფუძნებელმა გიორგი სიბაშვილმა ისაუბრა.