LG-მ ლოგო განაახლა

კომპანია LG-მ გამოუშვა ბრენდის განახლება და წარადგინა ახალი ლოგო, რომელიც უფრო ბრტყელი და ნათელია.

კომპანიამ მთავარ ფერად ღია წითელი ელფერი აირჩია, რაც, ბრენდის მარკეტოლოგების თქმით, უფრო დინამიურ და ახალგაზრდულ იერს ანიჭებს.

კომპანიის სტრატეგია მიზნად ისახავს ბრენდის ღირებულებების გადმოცემას, რომელიც აერთიანებს ინოვაციის სურვილს და უნიკალურ იდენტობას.

LG იმედოვნებს, რომ ახალი ლოგო რეზონანსი ექნება მომხმარებლებში სხვადასხვა ქვეყანაში და ყველა კონტინენტზე.

შემთხვევითი სიახლე

ADB-ის მიერ ფინანსური რესურსის ადგილობრივ ვალუტაში გამოყოფა საერთაშორისო საფინანსო ინსტიტუტის მხრიდან საქართველოს ეკონომიკისადმი მაღალი ნდობის ხარისხზე მიუთითებს – ლაშა ხუციშვილი

ადგილობრივ ვალუტაში გამოყოფა საერთაშორისო საფინანსო ინსტიტუტის მხრიდან საქართველოს ეკონომიკისადმი მაღალი ნდობის ხარისხზე მიუთითებს და ჩვენი …