CGEO უალკოჰოლო სასმელების ბაზარზეც შედის

თბილისი (BPI)  – “ ჩვენ ბიზნესს შეემატა ადგილობრივი, უძველესი ბრენდი “ყაზბეგი”. ეს დაგვეხმარება გავზარდოთ ჩვენი ლუდის ქარხნის პროდუქტიულობა. ამასთან საშუალება გვეძლევა შევიდეთ უალკოჰოლო გამაგრილებელი სასმელების ბაზარზე, სადაც აქამდე არ ვიყავით წარმოდგენილნი. გვაქვს მოლოდინი, რომ “ყაზბეგი” შემოუერთდება ჩვენი პორტფელს,  ადგილობივ ბრენდებს, მათ შორისაა ა ლუდი “აისი”“, – Georgia Capital-ის აღმასრულებელმა დირექტორმა ირაკლი გილაურმა.

Georgia Capital-მა კომპანია „ყაზბეგის“ ბრენდი 3.65 მილიონად შეიძინა.

შემთხვევითი სიახლე

10 წლის განმავლობაში პირველად – Google-მა ლოგოტიპი განაახლა

კომპანიამ Google 2015 წლის შემდეგ ლოგოტიპი პირველად შეცვალა – ასო G ახლა წარმოდგენილია კომპანიის ფერების გრადიენტული გადასვლით. …