რომელ ჩიფსს ანიჭებენ უპირატესობას საქართველოში?

GAMMA-მ საქართველოში ჩიფსის, ე.წ. სუხარიკებისა და სხვა მსგავსი პროდუქტების მოხმარება შეისაწვლა.

მათ შორის ჩიფსები ყველაზე პოპულარულია, მისი წილი ბაზარზე 70%-ს შეადგენს.

Frito Lay და Wellington ბაზარზე დომინანტური მწარმოებლები არიან (მათი საბაზრო წილია 61.4% და 21.2%). გასაკვირია, რომ ქართული ბრენდი FRIXX მეორე ყველაზე პოპულარული ბრენდია Lay’s- ის შემდეგ (მათზე ბაზრის 21%-იანი და 22%-იანი წილი მოდის). როგორც ჩანს, მომხმარებლები უპირატესობას ანიჭებენ ყველის, წიწაკისა და მწვადი არომატებს. ეს სამი არომატი ბაზრის წილის დაახლოებით 45%-ს შეადგენს.

ბაზარზე დომინირებს ჩიფსი, რომელსაც ბაზრის წილი 70%-აქვს. ე.წ. სუხარიკები იკავებენ ბაზრის 19% -ს. სხვა საჭმელები ბაზრის წილის 11% -ს შეადგენს.

ყველი, პაპრიკა და მწვადი ბაზარზე ყველაზე მოთხოვნადი არომატია, ბაზრის ერთობლივი წილი 45%-ია. ყველაზე მოთხოვნადი არომატები ასევე მოიცავს აჯიკას, სიმინდს, ნაჩოს და ძეხვს. სხვა, ნაკლებად მოთხოვნადი არომატები ბაზრის 19% -ს იკავებს.

ბაზრის წილი 61.4%-იანი წილით Frito Lay (PepsiCo) არის უმსხვილესი მწარმოებელი ბაზარზე. Wellington და Kraft Foods Inc არიან სხვა დიდი მოთამაშეები, რომლებსაც აქვთ საბაზრო წილი შესაბამისად 21.2% და 9.3%-ი.

კომპანია Ital Food Industry AD და ქართული მწარმოებელი LTD Savane ბაზარზე ერთ -ერთი ყველაზე პატარა ზომის მწარმოებლები არიან.მათი წლია შესაბამისად 0.3% და 0.2%, ხოლო სხვა მცირე მწარმოებლები ბაზრის 0.1% -ს იკავებენ.

ბაზარზე ორი ყველაზე პოპულარული ბრენდია Lay’s და FRIXX, შესაბამისი საბაზრო წილებით 22% და 21%. საინტერესოა, რომ FRIXX არის ქართული ბრენდი, წარმოებული ადგილობრივი ნედლეულით, რომელიც ბაზარზეა 2015 წლიდან. შემდეგ მოდიან Doritos და Hrusteam საბაზრო წილით 15% და 14%. პატარა ბრენდებს – FLiNt, Pringles და Mini Free–ს აქვს საბაზრო წილი 2%–ზე ნაკლები. სხვა მწარმოებლების წილი ბაზარზე ჯამში დაახლოებით 2%-ია.

შემთხვევითი სიახლე

15 მარტს ექვსმა მარეგულირებელმა უწყებამ მომხმარებლის დაცვის საერთაშორისო დღე ბათუმში აღნიშნა

15 მარტს, მომხმარებლის უფლებების დაცვის საერთაშორისო დღეს, ბათუმში, კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტოს, სემეკის, დაზღვევის …