რამდენმა ადამიანმა ისარგებლა *303# კომუნალური მომსახურებით

*303# მომსახურება ელექტროენერგიის, ბუნებრივი გაზისა და წყალმომარაგების მომხმარებლებს შესაძლებლობას აძლევს, მობილურ ტელეფონებზე *303# კოდის აკრეფით კომუნალური მომსახურების კომპანიებს მიაწოდონ ან/და კომუნალური მომსახურების კომპანიებიდან გამოითხოვონ მათთვის საჭირო ინფორმაცია.

სემეკის მიერ გამოქვეყნებული ინფორმაციიდან ირკვევა, რომ *303#-ის მეშვეობით 2021 წელს მომხმარებლების მიერ განხორციელდა 1,722,168 ტრანზაქცია, 2022 წელს კი – 1,377,658 ტრანზაქცია.

აქვე უნდა აღინიშნოს, რომ სემეკი მუდმივად ახდენს *303# სერვისის გაფართოებასც მაგალითად:

  • 2022 წლიდან *303# აკრეფით მომხმარებლებს შეუძლიათ ტელეფონზე მოითხოვონ დარიცხვის გადამოწმება;
  • *303# მომსახურებით სარგებლობა ასევე შესაძლებელია შპს „დიდი დიღომის“ (დიდი დიღომის გაზის) მომხმარებლებისთვისაც.

აქვე იმასაც შეგახსენებთ, რომ *303# კომუნალური მომსახურებით შესაძლებელია:

  • მიიღოთ ელექტრონული ქვითარი და გადაამოწმოთ მიმდინარე ბალანსი;
  • მოითხოვოთ დარიცხვის გადამოწმება (წერილობითი განმარტება):
  • დააფიქსიროთ მომარაგების პრობლემა:
  • მრიცხველი ჩვენება დააფიქსიროთ;
  • ავარიული წყვეტა დააფიქსიროთ ოპერატიული რეაგირებისთვის;
  • დაამატოთ ტელეფონის ნომერი სასურველ აბონენტზე.

 

 

შემთხვევითი სიახლე

15 მარტს ექვსმა მარეგულირებელმა უწყებამ მომხმარებლის დაცვის საერთაშორისო დღე ბათუმში აღნიშნა

15 მარტს, მომხმარებლის უფლებების დაცვის საერთაშორისო დღეს, ბათუმში, კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტოს, სემეკის, დაზღვევის …