თიბისი მომხმარებელს დისტანციური მომსახურებით სარგებლობას ურჩევს

თბილისი (BPI) – თიბისი მომხმარებლებს ურჩევს, დისტანციურად შეასრულონ საბანკო ოპერაციები.

თიბისის ტრანზაქციების 95% ფილიალში მისვლის გარეშე ხორციელდება.  შესაბამისად, ბანკს აქვს რესურსი მომხმარებელს ონლაინარხების საშუალებით სრულყოფილი მომსახურება გაუწიოს.

თიბისის დისტანციური არხების – მობაილ და ინტერნეტბანკის დახმარებით შესაძლებელია  სწრაფად და მარტივად შემდეგი ტრანზაქციების განხორციელება:

– თანხის გადარიცხვა ანგარიშის ან მობილურის ნომრით;

–  კომუნალური გადასახადების გადახდა სახლიდან გაუსვლელად;

– საბანკო ბარათის შეკვეთა ან განახლება  და ნაღდი ფულის გამოყენების გარეშე გადახდა;

– ბარათის პინ-კოდის აღდგენა;

– ბარათის დაბლოკვა ან ბლოკის მოხსნა;

–  საპატრულო და პარკინგის ჯარიმების გადახდა;

– უცხოურ ვალუტაში თანხის კონვერტირება საუკეთესო კურსით;

– სესხის აღება ან დეპოზიტის გახსნა.

შემთხვევითი სიახლე

2025 წლის მონაცემებით, ფოთის პორტში ყველაზე მეტი კონტეინერი მაისში დამუშავდა

2025 წლის იანვრიდან დღემდე, ეიპიემ ტერმინალს ფოთმა მაისის თვეში ყველაზე მეტი, 58 629 TEU კონტეინერი დაამუშავა. …