თიბისი დაზღვევის ჩეთ ბოტის – ბი ბოტის ახალი, ინოვაციური სერვისი

თბილისი (BPI) – თიბისი დაზღვევა მომხმარებელს ახალ, ინოვაციურ და კიდევ უფრო გამარტივებულ სერვისს სთავაზობს. ბი ბოტი საქართველოში პირველი სადაზღვევო ჩეთ ბოტია, რომელიც მომხმარებელს საზღვარგარეთ სამედიცინო მომსახურების მიღებაში პირდაპირ Facebook Messenger-დან, დამატებითი ზარის განხორციელების გარეშე დაეხმარება.

აქამდე, მოგზაურობისას გაუთვალისწინებელი სამედიცინო დახმარების საჭიროების შემთხვევაში, საერთაშორისო ასისტანსის ან თიბისი დაზღვევის ცხელ ხაზზე დარეკვა იყო საჭირო. ახლა კი, ბი ბოტისთვის პირდაპირ ჩეთში მიწერაა საკმარისი, რის შემდეგაც ის დაადგენს, რომელ ქვეყანასა და ქალაქში იმყოფება და რა სახის დახმარება სჭირდება დაზღვეულს. ამ ინფორმაციის გათვალისწინებით, ბი ბოტი მომხმარებელს პროვაიდერი კლინიკების ჩამონათვალს მიაწვდის, სადაც ის მხოლოდ ფრანშიზას, ანუ თანამონაწილეობის თანხას – 100 დოლარს ან ევროს გადაიხდის, დანარჩენს კი თიბისი დაზღვევა დაფარავს.

თუ მომხმარებელი არაპროვაიდერ კლინიკას მიმართავს, თანხის ასანაზღაურებლად, საქართველოში დაბრუნებიდან 48 საათის განმავლობაში უნდა დარეკოს ცხელ ხაზზე – 2 42 22 22 და 15 კალენდარული დღის განმავლობაში საჭირო დოკუმენტაცია უნდა წარადგინოს.

ბი ბოტს 2017 წლიდან დღემდე 11 479 მოგზაური ჰყავს დაზღვეული.

შემთხვევითი სიახლე

მომხმარებლის უფლებების დაცვის II საერთაშორისო კვირეულის ფარგლებში ქუთაისში შეხვედრა გაიმართა

14 მარტს, 14:00 საათზე ქუთაისში, 6 მარეგულირებელი უწყების მიერ ორგანიზებულ მომხმარებლის უფლებების დაცვის II საერთაშორისო …