თბილისის საერთაშორისო აეროპორტმა ACI World’s Voice of the Customer ინიციატივაში აღიარება მოიპოვა

თბილისის საერთაშორისო აეროპორტმა ACI World’s Voice of the Customer ინიციატივაში აღიარება მოიპოვა.

როგორც თბილისისა და ბათუმის საერთაშორისო აეროპორტების მმართველი კომპანია TAV Georgia-ში განმარტავენ, აღნიშნული აღიარება დასტურია იმისა, რომ 2021 წლის განმავლობაში აეროპორტი COVID19-ის პანდემიის პირობებში ითვალისწინებდა მგზავრებისა და მომხმარებლების ინტერესებსა და მოსაზრებებს.

შემთხვევითი სიახლე

ენერგეტიკის სასწავლო ცენტრი და იუნისეფი იწყებენ თანამშრომლობას განახლებადი ენერგიის, კლიმატის ცვლილებისა და ჰაერის დაბინძურების პრობლემების გადაჭრის მიზნით

გაეროს ბავშვთა ფონდის (UNICEF) მხარდაჭერით საქართველოს ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების მარეგულირებელ ეროვნულ კომისიასთან (სემეკ) არსებულ ელიზბარ …