თბილისის საერთაშორისო აეროპორტმა ACI World’s Voice of the Customer ინიციატივაში აღიარება მოიპოვა

თბილისის საერთაშორისო აეროპორტმა ACI World’s Voice of the Customer ინიციატივაში აღიარება მოიპოვა.

როგორც თბილისისა და ბათუმის საერთაშორისო აეროპორტების მმართველი კომპანია TAV Georgia-ში განმარტავენ, აღნიშნული აღიარება დასტურია იმისა, რომ 2021 წლის განმავლობაში აეროპორტი COVID19-ის პანდემიის პირობებში ითვალისწინებდა მგზავრებისა და მომხმარებლების ინტერესებსა და მოსაზრებებს.

შემთხვევითი სიახლე

ოლაფ შოლცი – რუსეთის მიერ უკრაინაში ახალი ბალისტიკური რაკეტის გამოყენება სახიფათო ესკალაციაა

რუსეთის მიერ უკრაინაში ახალი საშუალო მანძილზე მოქმედი ბალისტიკური რაკეტის გამოყენება სახიფათო ესკალაციაა, – BBC-ის ინფორმაციით, …