თბილისის საერთაშორისო აეროპორტმა ACI World’s Voice of the Customer ინიციატივაში აღიარება მოიპოვა

თბილისის საერთაშორისო აეროპორტმა ACI World’s Voice of the Customer ინიციატივაში აღიარება მოიპოვა.

როგორც თბილისისა და ბათუმის საერთაშორისო აეროპორტების მმართველი კომპანია TAV Georgia-ში განმარტავენ, აღნიშნული აღიარება დასტურია იმისა, რომ 2021 წლის განმავლობაში აეროპორტი COVID19-ის პანდემიის პირობებში ითვალისწინებდა მგზავრებისა და მომხმარებლების ინტერესებსა და მოსაზრებებს.

შემთხვევითი სიახლე

2025 წლის მონაცემებით, ფოთის პორტში ყველაზე მეტი კონტეინერი მაისში დამუშავდა

2025 წლის იანვრიდან დღემდე, ეიპიემ ტერმინალს ფოთმა მაისის თვეში ყველაზე მეტი, 58 629 TEU კონტეინერი დაამუშავა. …