ექსპორტი ევროკავშირში და ქართული კომპანიების გამოწვევები

თბილისი (BPI) – რა გამოწვევების წინაშე დგანან ქართული კომპანიები ევროკავშირში ექსპორტისას? – ეს კითხვა აქტუალურობას მას შემდეგ რაც საქართველოსა და ევროკავშირს შორის თავისუფალი სავაჭრო სივრცის შესახებ შეთანხმება გაფორმდა, აქტუალობას არ კარგავს.

უკვე რამდენიმე წელია სხვადასხვა ორგანიზაცია მუშაობს DCFTA-ს ცნობადობის ამაღლებისთვის, თუმცა როგორც ჩანს ეს ტენდენცია გასაგრძელებელია, რადგან რაც უფრო ღრმავდება ცოდნა – მით უფრო ჩნდება კითხვები.

ამ თემაზე ბოლო პერიოდში ევროპის ბიზნეს ასიციაციის ორგანიზებით საჯარო-კერძო დიალოგიც გაიმართა, რომლის მოდერატორიც აკრედიტაციის ეროვნული ცენტრის დირექტორის მოადგილე- გიორგი ჩიტაძე იყო. მან ამ საკითხზე ბიზნესპარტნიორში ისაუბრა.

შემთხვევითი სიახლე

ჩინელი მწარმოებლები მაღაზიებს რუსულ ონლაინ პლატფორმებზე ხსნიან

რუსული სავაჭრო პლატფორმები აქტიურად იზიდავენ ჩინელ მოვაჭრეებს, რომლებიც ცდილობენ სანქციების პირობებში ახალი ბაზრების პოვნას. აღნიშნული …