სემეკში მოქალაქეთა მომსახურების მისაღები განახლდა

სემეკში მოქალაქეთა მომსახურების მისაღები განახლდა. მოქალაქეებს კომისიაში განცხადების ან საჩივრის შემოტანა და ელექტროენერგეტიკის, ბუნებრივი გაზისა და წყალმომარაგების სექტორებთან დაკავშირებით კონსულტაციების მიღება ახალ სივრცეში შეუძლიათ. მისაღები შშმ პირთათვის სრულად ადაპტირებულია.
 “თუ თვლით, რომ კომუნალური კომპანიების მიერ ირღვევა თქვენი უფლებები, შეგიძლიათ შემოიტანოთ განცხადება სემეკში – მისამართზე: მიცკევიჩის ქ. 19.
 მოქალაქეებს კონსულატაციების მიღება შეუძლიათ სემეკის ქოლ-ცენტრის ნომერზე – 16 216, ასევე, სემეკის ფეისბუქ გვერდის საშუალებით”. – ნათქვამია განცხადებაში.

შემთხვევითი სიახლე

გაზმომარაგების ავარიულად გათიშვის საკითხზე სემეკში „თბილისი ენერჯის“ პირველი მოსმენა გაიმართა

საქართველოს ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების მარეგულირებელ ეროვნულ კომისიაში (სემეკ) შპს „თბილისი ენერჯის“ საკუთრებაში არსებული 500 მმ-იანი …