Lufthansa Group-ის მგზავრებს კონსულტაციის მიღება Facebook-ის ChatBot-ის მეშვეობით შეეძლებათ

თბილისი (BPI) – 15Lufthansa Group-მა ახალი სერვისი გაუშვა. ამიერიდან ავიაკომპანიების Lufthansa-ს, Swiss-ისა და Austrian Airlines-ის მგზავრებს Facebook-ის ChatBot-ისმეშვეობით შეუძლიათ კომპანიას ნებისმიერი კითხვა დაუსვან.

იმისათვის, რომ მგზავრმა ავიაკომპანიას კითხვა დაუსვას, მას სმარტფონშიFacebook Messenger-ი უნდა ქონდეს ჩამოტვირთული, ამის შემდეგ კი უნდა ჩაწერონ შესაბამისი მისამართი lh.com/bot, swiss.com/bot ან austrian.com/bot. სასაუბრო ფანჯრის გახსნის შემდეგ  მგზავრებს ავიაკომპანიებთან შეუძლიათ ინგლისურ ენაზე მიმოწერა და სასურველ კითხვებზე პასუხების მიღება.

შემთხვევითი სიახლე

რიჩარდ იუ: ჩვენი მაჩვენებლის გაუმჯობესება Fortune 500-ის სიაში, 2019 წლის კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი წარმატებაა

თბილისი (BPI) – კომპანია HUAWEI აგრძელებს წარმატების მრავალწლიან ისტორიას და Fortune 500-ის სიაში წლევანდელი შედეგი …