TV სარეკლამო ბაზარი გაფუჭდა

თბილისი (BPI) – მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლები, III კვარტალში შემცირდა,  4.3%-ით.
კომუნიკაციების კომისიის ცნობით, ბაზრის 2 მთავარ მოთამაშეს (65%)  მნიშვნელოვანი კლება აქვს.

„რუსთავი 2“ (-28.6%Q.Q) ; TV იმედი (-19.5%Q.Q).

 

 Q2,18 (₾)Q3,18 (₾)
სამაუწყებლო კომპანია რუსთავი 27,080,3225,357,952
ტელეიმედი5,458,530.694,395,866.59
საზოგადოებრივი მაუწყებელი207,300.381,927,610.35
იბერია-TV685,0101,064,381.46
ტელეკომპანია პირველი612,286568,824
16,133,60015,359,519

წყარო: კომუნიკაციების კომისია

 

შემთხვევითი სიახლე

აუდიტის სამსახური GBF-ს ქართული კემპისათვის მონაწილეთა შერჩევის პროცესს უწუნებს

თბილისი (BPI) – აუდიტის სამსახური კალათბურთის ფედერაციას (GBF) ქართული კემპისათვის მონაწილეთა შერჩევის პროცესს უწუნებს. აუდიტის …